Overslaan naar inhoud

FAQ

Heb je een vraag? Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten, diensten en bestelproces.

Neem contact met ons op 

Frequently Asked Questions​

Veelgestelde vragen

Vind snelle antwoorden op veel gestelde vragen over onze producten, diensten en beleidsregels.

Technische vragen

We hebben twee mogelijkheden: 

1. voorraadglazen mogen altijd retour binnen 3 maanden na bestellen. Deze moeten wel onbeschadigd zijn en in de originele zakjes zitten. Ook vragen we je de pakbonnummers te vermelden

2. Retour wegens niet wennen: Wanneer een eindgebruiker niet kan wennen aan de geleverde glazen kan er binnen twee maanden na aanschaf een oplossing worden gezocht in overleg met onze glasspecialisten. Voorbeelden zijn Multifocale glazen upgraden in design, omruilen naar bifocale glazen of twee paar enkelvoudige glazen. Let op dat er geen geld retour gegeven wordt en meerkosten wel worden doorberekend

Bij een omruiling geldt dat alle parameters hetzelfde blijven, zoals het voorschrift, pupilafstand, inslijphoogte, e.d.

Verandering van kleur valt niet onder gewenning, dit geldt ook voor meekleurende glazen. Samples zijn beschikbaar voor de winkel. 

Overige vragen 

Ja, je vindt ons in de RMA leverancierslijst. Let op dat retourneren 2 dagen kost.